השתלמות שיווק למדריכות הורים
בהשתלמות נלמד כיצד להתבלט בשוק תחרותי, להציג את הערך הייחודי שאת מביאה, וליצור רושם ראשוני משמעותי שמוביל להזדמנויות חדשות ולהרחבת קהל הלקוחות. נעסוק במיתוג אישי, בניסוח מסרים מדויקים לקהל היעד, ובתרגום הערכים והיכולות שלך לכלים מעשיים, כדי להגדיל את מאגר המודרכים ולבסס קליניקה מצליחה.
תאריכי הקורס:
בזום, ימי רביעי 2/7 | 9/7 | 16/7 | 23/7 ומפגש פרונטלי 30/7 בשעות הבוקר.למי מתאים?
מדריכות הוריםהשתלמות שיווק למדריכות הורים
₪1,550 – ₪2,000
מק"ט: אין מידע קטגוריה: השתלמויות למדריכות הורים
מטרות ההשתלמות
- הקניית מיומנויות בתחומי התקשורת והמדיה כדי לחזק את סיפור העשייה, לעניין ולמשוך את ציבור הלקוחות והקהל הרחב.
- יצירת שפה מותגית אישית וייחודית בתחום, באמצעות עבודה אישית והתנסות בהנחיה מקצועית.
על המנחה
חוה ניסנבוים אגוזי, יועצת עסקית, מנהלת אתר גולדה פיתוח עסקי, בעלת תואר שני בתחום פיתוח ארגוני, מנחה תכניות בתחום התקשורת והמדיה משנת 2005 (19 שנים) במכללות, משרד הכלכלה, רשויות מקומיות וארגונים עסקיים. מחברת הספר מרעיון לעסק. אתר הבית: www.golda.co.il
מתי ואיפה?
ההשתלמות בנויה מ- 5 מפגשים שבועיים המשלבים הוראה ותרגול אישי.
4 מפגשי זום בימי רביעי 2/7 | 9/7 | 16/7 | 23/7 בין השעות 19:00-22:00 בזום, ומפגש פרונטלי, האחרון, שיתקיים בתל אביב בשעות הבוקר.
תכנים
מפגש 1 – המותג
- חשיבות המיתוג והבידול במציאות רוויה מסרים ומתחרים
- זיהוי וניסוח ערכי המותג הייחודיים לך בתחום הדרכת הורים
- התוצר: אסטרטגיית תוכן רבעונית אישית שמלמדת על המותג ומייצרת חיבור של הקהל
מפגש 2- מאפייני המותג שלך
- סדנת קנבה לעיצוב המסרים
- תרגול: עבודה בקנבה – תרגול בקנבה, הכנת מסרים שיווקיים והנחיה אישית
- התוצר: קביעת שפה תקשורתית מתאימה לערכי המותג שלך: טון וצבע, פונט, אופי הצילום/תמונה
מפגש 3 –מסרים ותכנים בערוצי תקשורת דיגיטליים
- פעילות בערוצי תקשורת שונים ברשת (טיקטוק או אינסטגרם, פייסבוק או לינקדאין)
- התוצר: קידום תכנים כתובים ומצולמים ברשת
מפגש 4 – פיתוח הרצאה ופיתוח סדנה אישית בתחום הדרכת הורים
- בנייה של נושא ומבנה הרצאה וסדנה ייחודית, המבוססת על המסרים שלך
- התוצר: מבנה מפורט של הרצאה וסדנה לקהלי היעד (הורים ואנשי מקצוע)
מפגש 5 – מפגש פרונטלי. סדנת צילום בטלפון לרשתות חברתיות
-
- את האוטוריטה – עמידה מול מצלמה
- שמירה על נראות אחידה (תג אחד מבדל), התאמה לאופי המותג ולשפה הגרפית
- התוצר: מסרים מצולמים המבוססים על מאפייני המותג שאת.
יצירת קשר לשאלות
לשאלות נוספות ניתן לפנות אלינו בטופס בתחתית הדף