מטרות ההשתלמות:
- הקניית מיומנויות בתחומי התקשורת והמדיה כדי לחזק את סיפור העשייה, לעניין ולמשוך את ציבור הלקוחות והקהל הרחב.
- יצירת שפה מותגית אישית וייחודית בתחום, באמצעות עבודה אישית והתנסות בהנחיה מקצועית.
מבנה ההשתלמות: ההשתלמות בנויה מ- 5 מפגשים שבועיים המשלבים הוראה ותרגול אישי. 4 מפגשי זום בימי רביעי בין השעות 19:00-22:00 בזום, ומפגש פרונטלי, האחרון, שיתקיים בתל אביב.
תכנית וסדר המפגשים:
הבידול שלך
אפיון המותג שאת וניסוח הייחוד שלך במציאות רוויה מסרים ומתחרים. בחירת ערוצי התקשורת לעסק שלך- מפנייה לרשויות, מערכת החינוך וארגונים דרך כתיבה בעיתונות ועד ערוצי התקשורת הדיגיטלית
תכנית עבודה שיווקית
קביעת המחירים בעסק, בהתאמה ללקוח ולשירות, כתיבת תוכנית עבודה ביומן – מתי פונים, למי, מה אומרים, איך מנסחים – כל צעד מתועד ומבוצע בדרך ליעד העסקי.
אסטרטגיית תוכן – יוצרים תכנים ומסרים ב AI
פעילות בערוצי תקשורת שונים ברשת (טיקטוק או אינסטגרם, פייסבוק או לינקדאין), תרגול וכתיבה של מסרים אנושיים ב AI
הרצאה וסדנה אישית ככלי לחשיפה
בניית סדנאות והרצאות בתחום הטיפול: יצירת נושא, מבנה ותוכן ייחודיים שיבטאו את המסרים והערכים המקצועיים שלך.
עמידה מול מצלמה
סדנה מעשית לצילום עצמי בטלפון: איך לעמוד מול מצלמה, לערוך בקלות, ולשמור על בידול ומיתוג אישי.
מחיר ל- 4 מפגשים 1,570 ש”ח, המפגש הפרונטאלי בעלות נוספת של 460 ש”ח