מטרות ההשתלמות:
- הקניית מיומנויות בתחומי התקשורת והמדיה כדי לחזק את סיפור העשייה, לעניין ולמשוך את ציבור הלקוחות והקהל הרחב.
- יצירת שפה מותגית אישית וייחודית בתחום, באמצעות עבודה אישית והתנסות בהנחיה מקצועית.
מבנה ההשתלמות: ההשתלמות בנויה מ- 5 מפגשים שבועיים המשלבים הוראה ותרגול אישי. 4 מפגשי זום בימי רביעי בין השעות 19:00-22:00 בזום, ומפגש פרונטלי, האחרון, שיתקיים בתל אביב.
תכנית וסדר המפגשים:
מפגש 1 – המותג
- חשיבות המיתוג והבידול במציאות רוויה מסרים ומתחרים
- זיהוי וניסוח ערכי המותג הייחודיים לך בתחום הדרכת הורים
- התוצר: אסטרטגיית תוכן רבעונית אישית שמלמדת על המותג ומייצרת חיבור של הקהל
מפגש 2- מאפייני המותג שלך
- סדנת קנבה לעיצוב המסרים
- תרגול: עבודה בקנבה – תרגול בקנבה, הכנת מסרים שיווקיים והנחיה אישית
- התוצר: קביעת שפה תקשורתית מתאימה לערכי המותג שלך: טון וצבע, פונט, אופי הצילום/תמונה
מפגש 3 –מסרים ותכנים בערוצי תקשורת דיגיטליים
- פעילות בערוצי תקשורת שונים ברשת (טיקטוק או אינסטגרם, פייסבוק או לינקדאין)
- התוצר: קידום תכנים כתובים ומצולמים ברשת
מפגש 4 – פיתוח הרצאה ופיתוח סדנה אישית בתחום הדרכת הורים
- בנייה של נושא ומבנה הרצאה וסדנה ייחודית, המבוססת על המסרים שלך
- התוצר: מבנה מפורט של הרצאה וסדנה לקהלי היעד (הורים ואנשי מקצוע)
מפגש 5 – מפגש פרונטלי. סדנת צילום בטלפון לרשתות חברתיות
- את האוטוריטה – עמידה מול מצלמה
- שמירה על נראות אחידה (תג אחד מבדל), התאמה לאופי המותג ולשפה הגרפית
- התוצר: מסרים מצולמים המבוססים על מאפייני המותג שאת.
מחיר ל- 4 מפגשים 1,550 ש”ח, המפגש הפרונטאלי בעלות נוספת של 450 ש”ח