הרצאות

להזמנת הרצאה מלא.י את הפרטים:


    הסכמה לדיוור
    אני מסכים/ה לקבל ממיכל דליות בע"מ וגורמים הקשורים בחברה, דיוור ישיר בנוגע לחברה, שירותיה, מוצריה ופעילויותיה וכן דברי פרסומת באמצעות הדואר האלקטרוני ומסרון (SMS) לטלפון הנייד


    על כל צעד ושעל נגלה שהכל בחיים – יחסים

    יחסים עם השכן, יחסים עם הבוס, יחסים במקום העבודה, יחסים עם החמות, יחסים עם הילדים, יחסים עם בני הזוג… ובנושאים הללו עוסקות ההרצאות.

    כל הרצאה מתמקדת בנושא מסוים ומביאה למחשבה, לתובנות ואף לביצוע שינוי יזום. ההרצאות ניתנות במסגרות שונות: חברות, ארגונים, מתנ”סים, ישובים, ובפני קהלים גדולים כקטנים (הורים, נשואים, רווקים, גרושים, סטודנטים, סבים וסבתות…). משך כל הרצאה הינו שעה וחצי, כאשר במהלכה נפרס בפני הקהל נושא ההרצאה תוך תיבול הגישות והרעיונות  בסיפורים ואנקדוטות . ההרצאות הנן דינאמיות, מלאות הומור ועם שיתוף הקהל.  את ההרצאות מעבירה מיכל דליות.

    להלן מספר נושאים נבחרים:

    מסכים – נסכים או לא נסכים?
     

    המסכים פה והם לא זמניים אלא יישארו כאן. הדרך להתמודד עם הרצון והצורך של הילדים לשבת עוד ועוד מול הטלוויזיה, הטאבלט והטלפון, היא להיות ער למשמעות של הדברים ולהציב גבולות. אינספור מחקרים מצביעים על הקשר בין צפייה מרובה במסכים לבין התנהגות אגרסיבית ואפאטית אצל ילדים ונוער. המקום שבו יש לכם שליטה על ילדכם הוא הבית, לכן יש להתחיל שם. ההרצאה תעסוק בדילמות ההוריות הקשורות לחשיפה למסכים: כמה זמן לצפות ובאילו גילאים? איך מפקחים על התכנים? מהי דרך הפעולה להגבלה? איך מתווכים את הסכנות שברשת? איך פועלים בנחישות ובעקביות מבלי לקלקל את היחסים עם הילדים? והאם להסכים או לא להסכים.

     

    מעברים בחיי הילד או שלום כיתה א

    תהליך ההתפתחות האנושי מורכב ממעברים ושינויים, אשר בחלקם צפויים וידועים מראש ובחלקם בלתי צפויים. המילה מעבר מתארת שינוי ממצב אחד למשנהו, מציאות בה המוכר לא קיים, ולכן זו יציאה מאיזון. בכל מעבר קיימת תקופה של אי וודאות, הטומנת בחובה מחד פוטנציאל לשיפור והתקדמות, ומאידך סיכון למשבר. ילדים חווים מעברים רבים, והיכולת שלהם להתמודד עם השינוי ועם היציאה מאיזון תלויה בבשלות ובמוכנות שלהם, אך מושפעת מאד מהתיווך, ההכוונה, העידוד והמשוב שיקבלו מהוריהם. על כך ועל דרכים לחזק ילדים בתקופות מעבר ידובר בהרצאה.

     

     

    מי מפחד להיות מנהיג? הורות בעידן המודרני

    מדוע קשה היום יותר מאי פעם להיות הורה? מהם הצרכים הפסיכולוגיים הראשונים של הילד ומהי אחריות ההורה לקיימם? כיצד משקמים את הסמכות ההורית ומחזירים שליטה לחיי הבוגרים במשפחה? הבנת השינויים העוברים על החברה ועל מעמד ההורה והילד והשפעתם על חינוך הילדים.
     

     אהבה, אשליות ויסורים

    בכל זוגיות יש שניים שהם יחידים וייחודיים. מהו השדכן הפנימי והסודי שהביא לחיבור בין השניים, למשברים ולמציאות? היכרות עם המחירים, הרווחים והחוזה הבלתי כתוב שבזוגיות.
     
    הרצאה אהבה וזוגיות מיכל דליות

     לעגל את הריבוע

    יצירת שינוי במעגלי החיים השונים, עבודה ומשפחה, מתחיל ברעיון שכדאי לבדוק את תבניות החשיבה שלנו. מהו  ההיגיון הפרטי של כל אחד מאיתנו וכיצד הוא נבנה? כיצד מתחברת המודעות לאחריות? האם יש לנו שליטה על אירועי חיינו? כיצד נבנית ראיית העולם של כל אחד מאיתנו? למה יש בינינו חילוקי דעות? האם אני צודק או הזולת? איך להתמודד עם השוני בין בני המשפחה, החברים לעבודה והחברים לחיים כדי להימנע מכעסים ולהנעים את חיי היום יום.
     
     
    איך שורדים את החגים ואת החופשה?
     
    מידי פעם, אחרי המרוץ היום יומי הקשה, בו בדרך כלל  “אין לכם זמן” לילדים,  יש הזדמנות להנות מהביחד. הגיעה תקופת החגים או חופשת הקיץ הנושאות בחובן ארוחות משפחתיות וחופשות עם הילדים. זה יכול להיות בילוי נפלא, אך זו עלולה להיות חוויה עצובה, מאכזבת וזרז למריבות. אז מה עושים?
     

     גיל ההתבגרות או גיל ההתמרדות?

    הילד רק בן 10 (ואולי בן 13 או יותר) וכבר מתבגר: מתחצף, יורד בלימודים, נעדר מהבית, מסתגר בחדר, סובל ממצבי רוח אשר משפיעים על כל סביבתו ורב על כל נושא. מה קורה פה? הכרת והבנת אפיוני הגיל, הקשיים והצרכים המיוחדים של המתבגרים ודרכים להתמודדויות יום יומיות כדי לשפר את האווירה בבית ולחדש יחסי קירבה וידידות.
     
    הרצאה גיל ההתבגרות
     

     פיתוח וחיזוק בטחונו העצמי של הילד –

    כולנו יודעים בברור שתפקיד ההורים הוא לשמור על בטחונו של הילד, להזין אותו, להלביש אותו, לדאוג למחסורו, לקנות לו צעצועים, לאהוב אותו – ויש תפקיד אחד שלעיתים, במרוץ היום יומי שוכחים אותו והוא להכשיר את הילד לחיים מחוץ לבית. לעולם האמיתי שבחוץ. כדי להתמודד היטב עם משימות החיים יש לצייד את הילד בכלים מתאימים. תפקידכם לבנות בילד דימוי עצמי חיובי ובטחון פנימי בעצמו=בטחון עצמי.  זה לא פשוט, ובעיקר בעידן המודרני בו אנו מאד הישגיים ומאד תחרותיים.  אז איך עושים זאת?
    פיתוח בטחונו העצמי של הילד
     
     
     
    לפרטים נוספים, נושאים נוספים ולהזמנת הרצאות, ניתן לפנות באמצעות הטלפון: 03-7448149
    או באמצעות הדוא”ל: info@michaldalyot.co.il בצירוף פרטים על אוכלוסיית היעד, כמות אנשים ומקום ההרצאה.